Nechci jen čekat na příležitosti, chci je také vytvářet.

Přidejte se k nám

Já i moje žena jsme na vlastní kůži poznali, jak může změna kariéry otočit celý život o 180 stupňů. Proto rádi dáváme šanci uspět v našem oboru financí i ostatním. Na věku ani zkušenostech nezáleží. Důležitější je touha pomáhat klientům, poctivost, týmový duch a nadšení. Vše potřebné vás naučíme.

Přidejte se k nám

Já i moje žena jsme na vlastní kůži poznali, jak může změna kariéry otočit celý život o 180 stupňů. Proto rádi dáváme šanci uspět v našem oboru financí i ostatním. Na věku ani zkušenostech nezáleží. Důležitější je touha pomáhat klientům, poctivost, týmový duch a nadšení. Vše potřebné vás naučíme.

Koho právě hledáme

Jste společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem? Pak hledám do svého týmu právě vás. Jako asistent/ka budete mít na starosti administrativní podporu našeho týmu. Čeká vás také zabezpečování veškeré administrativy. Chybějící praxe vůbec nevadí. Rádi vám se vším poradíme a centrála Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Důležitější je pro nás zodpovědný přístup, elán a chuť na sobě pracovat.

Co nabízíme
  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením.
  • Zázemí ryze české společnosti s více než 22letou historií a nepřetržitým růstem.
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost.
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.
Co požadujeme
  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou.
  • Příjemné vystupování a komunikační schopnosti.
  • Znalost práce v programech MS Word, Excel, PowerPoint.
  • Výhodou je znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů.
Zajímá vás svět financí a realit? Staňte se součástí našeho skvělého týmu. Vaším úkolem bude prodej i kupování nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. A nebudete na to sami. K dispozici vám bude analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting. Naše odborná školení navíc prohloubí vaše znalosti i obchodní dovednosti a stanete se uznávaným odborníkem v oblasti realit.

Co nabízíme
  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou.
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty.
  • Možnost být součástí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu.
  • Zázemí ryze české společnosti s více než 22letou historií a nepřetržitým růstem.
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost.
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.
Co požadujeme
  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost a smysl pro detail.
  • Zkušenosti s realitami a realitním trhem.
  • Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí.
  • Pozitivní přístup a podnikatelské myšlení, finanční gramotnost a cílevědomost.
Komunikujete rádi s lidmi a hledáte smysluplnou práci? Vaším úkolem na pozici specialisty bude poskytovat klientům profesionální služby v oblasti financí, realit či bankovnictví a navrhovat optimální řešení dle jejich finančních potřeb. Čeká vás také akvizice klientů a budování dlouhodobých vzájemných vztahů. Chybějící praxe není překážkou, potřebná odborná školení vám zajistí Broker Consulting.

Co nabízíme
  • Pracovní poměr na HPP či práci na živnostenský list a nadstandardní příjmy, které se odvíjí od výsledků.
  • Možnost být součástí jednoho z nejdynamičtějších franšízových konceptů na tuzemském trhu.
  • Zázemí ryze české společnosti s 22letou historií a nepřetržitým růstem.
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost.
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.
Co požadujeme
  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou, ale ne podmínkou.
  • Praxe v oblasti péče o klienty a prodeji služeb výhodou.
  • Příjemné vystupování, prezentační a organizační schopnosti.
  • Komunikativnost, práci s MS World a Excel, time management.
  • Výhodou je znalost bankovních a finančních produktů či realitních služeb.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Hledáte smysluplnou práci v atraktivním oboru? Uvažujete o kariérní změně a chcete se dozvědět, jaké možnosti oblast financí a realit nabízí? Anebo vás zajímá něco jiného? Napište mi přes kontaktní formulář. Brzy se ozvu.

Stisknutím tlačítka ODESLAT FORMULÁŘ potvrzujete, že jste se seznámili s mým Prohlášením o ochraně osobních údajů a souborech cookie.